sábado, 27 de noviembre de 2010

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE FINAL DEL MÒDUL

En general les exposicions grupals van estar força bé, la majoria vam fer servir els mateixos programes: el Bloc, la Webquest i el JClic; això si, cada grup a la seva manera i des d'un punt de vista diferent. Els més atractius personalment van ser els treballats amb JClic, amb la quantitat de jocs i exercicis realitzats, era evident que les persones que els havien realitzat s'ho van passar d'allò més bé; i sense voler han creat una serie de material molt útil per a diferents àmbits educatius.
 
M'agrada pensar que tots hem fet coses semblants però que al mateix temps no s'assemblen. Cadascú ha posat el seu granet d'arena i han sortit coses molt interessants i creatives. Vaig tindre la sensació de que tots havíem posat molt d'interès i il·lusió i crec que el resultat final ho demostra.
 
Les presentacions van estar bastant bé, a l'hora de fer la nostra, em vaig posar molt nerviosa, no estic acostumada i espero haver d'exposar més sovint, és molt important saber parlar en públic, ja que la nostra feina com a educadors, pedagogs o mestres requereix el domini de la expressió oral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario